fbpx
pornxxt.me porn110.me pornfxx.me porn120.me joyporn.me oiporn.me pornthx.me pornui.me porntkx.me porntu.me porn130.me pornsilver.me pornthv.me porn140.me porn150.me
Online Marketing

Meer kwalitatieve leads genereren met LinkedIn campagnes?

Met wereldwijd maandelijks 610 miljoen gebruikers (dagelijks 160 miljoen) en maandelijks 8,5 miljoen Nederlandse gebruikers (dagelijks 1,5 miljoen) is LinkedIn het grootste zakelijke sociale netwerk ter wereld. Dit maakt LinkedIn uiterst geschikt als platform voor leadgeneratie binnen de B2B-markt.

Sinds de overname van LinkedIn door Microsoft zijn de advertentie mogelijkheden vergelijkbaar geworden met Facebook en Instagram campagnes en gebruikt LinkedIn dezelfde campagnestructuur zoals je hieronder kan zien.

Net als bij Facebook kan je bij LinkedIn ook een cookie (Pixel) installeren op je website.
Bij LinkedIn heet dit ‘LinkedIn Inside Tag’.

Voordelen LinkedIn Inside Tag:

  • Meet conversies waardoor je de prestaties van jouw advertenties nog beter worden doorgemeten.
  • Op basis van deze informatie kan je de campagnes optimaliseren, waardoor de campagnes beter aansluiten bij de doelgroep.
  • Biedt het remarketing mogelijkheden voor potentiële klanten/leads.
  • Krijg je extra inzichten over de LinkedIn gebruikers die interactie hebben gehad met jouw advertenties en je website bekeken hebben.

Remarketing mogelijkheden op LinkedIn
Hieronder staan de drie remarketing mogelijkheden voor LinkedIn campagnes uitgelicht

1. Bereik LinkedIn gebruikers die je website eerder bezocht hebben
Je kan een LinkedIn campagne richten op websitebezoekers. Dit kan de homepagina zijn,  een bedankpagina van je webshop, een vacaturepagina of bijvoorbeeld een productinformatiepagina van jouw dienst.

Bij de advertentie instellingen kan je een nieuwe doelgroep aanmaken waar je kan aangeven of je de campagne wilt richten op algemene websitebezoekers, bezoekers die een specifieke landingspagina hebben bezocht of een bepaald onderwerpen of thema gezocht hebben op je website. Bijvoorbeeld een bezoeker die een LinkedIn artikel gelezen heeft op je website.

Je kan het beste de URL knippen en plakken, zodat je geen extra tekens toevoegt aan de URL. De tool is ook hoofdlettergevoelig.

Met het remarketing van websitebezoekers blijf je top of mind bij recente websitebezoekers.

2. Bereik bestaande klanten
Importeer je huidige klantenbestand als doelgroep voor het remarketen van je campagne. Je kan het beste minimaal 1.000 (maximaal 300.000) bedrijven/accounts uploaden. LinkedIn biedt een company list template sjabloon aan voor de juiste upload structuur van het CSV-bestand.

Ook kan je contactepersonen uploaden waar je de campagne op kan richten. Hier adviseren we om minimaal 10.000 contacten (maximaal 300.000) contacten/ e-mailadressen te uploaden.
LinkedIn biedt een contact list template sjabloon aan voor de juiste upload structuur van het CSV-bestand.

 Zorg wel dat je een AVG-proof CSV-bestand upload voor je remarketing campagnes.

3. Bereik nieuwsbrieflezers
Importeer je mailing bestand als remarketing doelgroep. Je kan een CSV-bestand tot 300.000 nieuwsbrief lezers uploaden. Vervolgens kan je de remarketing campagne instellen op deze doelgroep.

LinkedIn Lead Gen Forms
Genereer kwalitatieve leads met berichtadvertenties met gesponsorde vooraf ingevulde formulieren.  Met deze advertentie mogelijkheid kan de doelgroep op een laagdremepelige manier interactie genereren door zich bijvoorbeeld direct in te schrijven voor een webinar, te solliciteren op een vacature, een whitepaper te downloaden, meld je aan voor een demo, een offerte aanvraag te doen, of meer informatie op te vragen.

Hieronder een overzicht van een verschillende LinkedIn click through rate (CTR) resultaten:

Om meer leads te genereren en jouw campagne doelstelling te behalen is het belangrijk om een aantal KPI’s (Key Performance Indicators) vooraf te bepalen en periodiek te meten.

LinkedIn beschikt over effectieve advertentie mogelijkheden en statistieken, waarmee je de campagne continu kan monitoren en kan optimaliseren voor het beste resultaat.

Digital One adviseert je graag bij het bepalen van de juiste inrichting en uitvoering van jouw succesvolle LinkedIn campagne die echt opvallen en leidt tot de beste resultaten. Neem vrijblijvend contact op: